Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Serwis
Warsztat PITEC specjalizuje się w przeprowadzaniu konwersji zasilania układów napędowych samochodów na paliwa alternatywne. Na chwilę obecną w naszym kraju najpopularniejszym alternatywnym paliwem jest LPG ( skroplony propan-butan ), jednakowoż przystosowujemy również pojazdy do zasilania gazem ziemnym ( CNG )

Kolejną ważną gałęzią działalności naszego warsztatu jest obsługa i serwisowanie układów autogaz oraz poprawki instalacji zamontowanych w innych warsztatach.
- Konwersja, serwis – w przerabianych i obsługiwanych przez nas autach stosujemy w każdym miejscu elementy wysokiej jakości, zapewniające wysokie standardy jakościowe oraz zadowolenie użytkownika instalacji.

W cenie każdej instalacji uwzględnione są nie tylko podstawowe komponenty jak sterownik, wtryskiwacze i reduktor ale również wielozawór, zawory o stosownej wydajności, rury wysokoprężne PCV firmy Faro, węże Parker czy opaski Norma. Dbamy o to aby instalacja „od A do Z” składała się z elementów najwyższej jakości.

W konwertowanych przez nas pojazdach dbamy również o zastosowanie zbiornika umożliwiającego uzyskanie dużego zasięgu na gazie, ergonomiczne rozmieszczenie elementów obsługowych układu ( np. przełącznik, wlew pełnowymiarowy przy wlewie benzyny) Podnosi to wprawdzie cenę, ale zapewnia satysfakcję i bezproblemowość w użytkowaniu układu. Warto o tym pamiętać przy wyszukiwaniu tzw. „okazji” cenowych.

- Poprawki, przeróbki – niestety większość instalacji montowanych do samochodów na polskim rynku obarczone są mniejszymi lub większymi błędami. Należy pamiętać, że optymalnie działający układ autogaz to kilka elementarnych aspektów - właściwy dobór układu; staranny, bezbłędny montaż; idealne zestrojenie. Tylko zachowanie dbałości o wszystkie te uwarunkowania zapewni dobre wykorzystanie potencjału drzemiącego w paliwach gazowych.

Polską codziennością jest montowanie instalacji gazowych kiepskiej jakości, zły dobór reduktorów i wtryskiwaczy oraz brak dbałości o szczegóły.
Na polskich drogach jeździ mnóstwo pojazdów, których właściciele godzą się na rozmaite upośledzeniu w pracy silnika ( utrata części mocy, nierówna praca, zapach gazu, mniejsza trwałość silnika ). Jednocześnie wielu z nich jako następne auto wybiera samochód z silnikiem diesla.


Zupełnie niepotrzebnie – zapraszamy do nas!